Överraskning!!

Hej, vilken överraskning jag fick när jag kom hem. När vi svängde in hemma fick jag syn på det här.
 
 
Visst har jag en underbar mamma. Jag frågade henne i söndags om hon inte hade lite krafs hemma som skulle passa. Jag tänkte att hon kanske hade en pryl eller 2 över. Hon hade visst massa saker över 😂.
Jag kände inte för att lägga massa pengar och detta blev ju jättebra. Bästa är att jag inte behöver fixa mer än ledljus och ljusslingor så är det klart.
Mössen var ju så söta. Barnen tyckte det var kul att titta på alla grejer, får väl se hur länge dom låter det va ifred.
Och uppe på ser det ut såhär.
 
Nästa överraskning väntade på verandan.
 
Underbart fin den oxå. Tusen tack mamma! Tur du gillar allt sånt här piff, så slipper ju jag.
 
Snart är sista stengången på framsidan klar. Jimmy har gjort ett så bra jobb. Det är inte lika lätt att lägga gångar som ska ha en viss % lutning. Men han fixar det bra. (Han får ju utmärkt hjälp av kidsen.)
 
Medans han fixar ute, fixade jag inne. Allt halloweenpynt är nu nerpackat och uppburet på vinden. Jag passade på att ta ner lite fler ljuslyktor.
På vedkorgen fick dessa stå.
Är nog det enda jag gillar med hösten. Alla tända ljus.
 
Nu blir det en kopp te, tända ljus och filtar i soffan. Sköt om er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0