Work in progress

Hej hej
 
Nu är jag precis hemkommen igen. Har fyllt ut min arm med lite mer konst. Dessa blommorna är bara några utav alla som ska på plats. Även felix och sagas namn skall ju skrivas dit oxå. 
Jag bjuder på en liten "förhandstitt" och så fpr ni en bild sen när allt är klart och läkt. 
 
Ok, såhär såg armen ut i morse.
 
Som ni ser är det inte särskilt mycket plats kvar 😂. Men mer ska dit.
Första blomman är på plats.
 
Japp, på lördag är det dax för nästa blomma. Så då är vi ytterligare en bit mot färdigt resultat 😉.
 
Sköt om er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0