ÄNTLIGEN måndag, äntligen...

....Det lär ni nog aldrig höra mig sjunga utan en sarkastisk innebörd. Guuud va trött jag varit idag. Måndagar och tisdagar är alltid lite extra tunga. Skulle gärna lagt mig nu men Jimmy jobbar så jag roddar alla kvällsbestyr själv. Saga sover men resten är kvar att fixa.
 
Saga är sjuk igen. Tänk att det ska behöva vara så jobbigt att vara liten. Blir ju sjuk hela tiden efter bara några dagar på dagis.
 
 
I helgen fick vi lite hjälp av mamma och Johnny. Vi behöver dränera bort vatten från tomten. Givetvis stod det en del träd ivägen. Så mycket jobb bara för att gräva ner en ränna med rör. 
Nu är i allafall täden borta. Gräva får j göra när han hinner.
 
Sen var det dop. Jättebra i kyrkan. Massa god mat och fika efter det. 
Igår skrev jag klart min slut tenta i programmering. Har varit en väldigt rolig kurs men ska bli skönt att inte ha någon "press" på ett tag. Igår satt jag och tänkte att "jag ska aldrig mer plugga i hela mitt liv!!!". Som ni säkert försår så hade jag lite motgångar med tentan. Fick bara en enda liten kod att INTE göra det den skulle. Sjukt irriterande när det knte blir som man tänkt och inte ser felet.
Men idag känns det bättre och när antagningsbeskedet kommer i vinter så har jag säkert glömt detta.
 
Jimmy ägnade nästan hela gårdagen åt att köra hem grus. Sjukt vilka mängder grus som går åt.
Jag längtar så tills vi är färdiga och slipper dra in massa sand i skorna.
 
Här ser ni att vi behöver höja upp parkeringen en aning. Det ska ju även på matjord (till vänster) där det ska vara gräsmatta.
 
Detta är våran baksida. Här skall bli gräsmatta och altan. Men först måste givetvis nivån höjas. Tänk vad fint det blir nästa sommar när det växer grönt.
 
 
Hur har eran helg varit?
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0