En skön lördag

Dom råkade ta en liten powernap ihop
 
 
 Eller, en av dom sov i allafall.
 
Mio busar ofta med saga och hon älskar det.
 
Nu är vi klara med hela landet runt verandan. Måste bara göra några spaljéer till vindruvorna och nu även till murgrönan.
 
I övrigt har vi bara tagt det lugnt och smågrejat här hemma. Mios tv har blivit uppsatt på väggen. Många maskiner tvätt har blivit vikta och strykta. Just det där med styka är inte min grej. Tråkigt är det å dåligt blir det 😂.
Vi har haft ett omonterat badrumsskåp liggandes i vårat sovrum i säkert 2 månader nu. Men ikväll va det dax. Jag plockade fram vin, godis, chips å grogg till jimmy. Sen monterade han ihop skåpet och jag hejade på 😂. Hejt ok arbetsfördelning kan jag tycka.
Ni får se resultatet i morgon.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0