Go och glad

Nu har jag äntligen landat i soffan. Tänkte passa på att skriva lite här innan det blir allt för sent. 
Försökte ta kort på saga. Är inte alltid helt lätt när hon gör munpruttar på armen och tokskrattar åt sig själv.
Tänk vad tiden går fort.
Det är något man verkligen märker nu när jag jobbar mer. Det är mycket man ska hinna med efter jobbet. Handla, hämta barn, aktiviteter, laga mat, tvätta 2 maskiner/dag, städa, äta, duscha, natta barn, djuren och förrutom det så vill/behöver man ju greja med annat här hemma oxå. Gräset slutar ju inte växa för att ja jobbar. Inte heller veden fixar sig själv. 
Vi flyttade lite färdigkapade bitar häromdan.
Det ser inte ut att vara så mycket men när man ska klyva det så känns det oändligt mycket.
Mitt egna hemmagym 🤣.
 
Jimmy grejar med nån lastbil ikväll så jag passade på att skyffla jord och sten till sista biten av landet runt verandan. 
Här skall det planteras, sedan skall det på duk och dekorsten. Ska bli skönt att kunna bocka av ytterligare ett projekt från "to do" listan.
Ska försöka komma ihåg att visa er när vi är klara. Nu blir det lite tv, sen vattna blommorna och sist skriva några fakturor innan det är dax för lite somn.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0