Då var det helg igen.

Hej.
Usch vad dagarna springer iväg. Må-on har jag vabbat med 3 barn. Febriga och förkylda. Jag blev fruktansvärt rastlös de dagarna jag var hemma så att kunna jobba i torsdags var efterlängtat.
 
Fredagen började jag med att försova mig. Jag vaknade då vi normalt brukar sätta oss i bilen och åka. Då blev det bråttom. På nått vis han jag ändå till jobbet i tid. Resten av dagen hade jag enorm huvudvärk. Den har hållt i sig hela dagen idag oxå.
 
Barnen sov faktiskt ända till 7.30 idag. Eller några kanske var vakna tidig, men det var först då mio kom och väckte mig för saga skrek. Jösses vilket dåligt humör hon vaknade på. Tur det inte höll i sig hela dagen. Då hade jag skänkt bort mig själv till någon annan familj. 
 
Efter frukosten åkte vi till byggshoppen. Köpte lite virke till kommande projekt. Därefter åkte vi till mitt jobb och köpte en ny grill. Nu kan vi grilla öven när vi har gäster hemma. 91cm grillyta! En enorm grill.
 
Jag fick äran att skruva ihop den medans jimmy och barnen tvättade lastbilen. Det tog flera timmar och tillslut blev jag klar.
Jimmy koppla in gasolen och allt fungerade utmärkt. 
Vill man inte ha stekbordet, finns det galler att lägga där istället.
Grillen kommer upp i hög temperatur väldigt fort. Skönt med en grill som verkligen blir varm.
Vi grillade hamburgare, korv och majs till kvällsmat. Gick så fort och maten fick en härlig grillyta.
 
Här har det vart soligt, fint och vansinnigt kallt idag. Jag har ju som sagt varit ute precis hela dagen. Underställ, grejabyxor, 3tröjor, fleecetröja, jacka, vantar och mössa. Jag frös ändå!!! 
Påpälsad till max. 
Resten av dagen har jag ägnat åt att såga och skruva trall. Tillslut fick jag hjälp av jimmy och då rulla det på lite fortare.
 
Vi blev inte helt klara men denna sektionen, men det räknar vi med att bli i morgon.
 
Nu skall jag städa upp här inne sen ska det bli skönt att sova en stund. Sköt om er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0