Firat och fyllt 36 i helgen.

Go kväll, hur har ni det?
 
Nu har jag precis landat en stund i soffan men strax blir det sängen. 
 
Igår fyllde jag 36 år. Det firade jag nere i göteborg. Jag, fanny, syrran, wilma och nellie hade en heldag på gbg horseshow. Förutom att jag vaknade febrig och förkyld så var det en underbar dag. Hästar, hundar, tävling, show, mässa och massa folk.....så roligt. På vägen hem tog jag och fanny en snabbis till ikea. Köpte mer glas, en lampa, en gjutjärnsgryta till och ytterligare några småsaker. Snabbt gick det i alla fall, vi var båda trötta och längtade hem.
 
Idag har vi haft kalas för mig. Familj och lite vänner var här på förmiddagen och vi fikade lite. Tack för de fina presenterna!! Och stort tack för alla gratulationer ni gett mig igår och idag. Tänk att så många tar sig tid att skänka mig en tanke, det värmer! 😍
 
Resten av dgen har gått åt till städning. Hela huset inne, större delen av tomten ute och jag har skurat färdigt amerikanskaverandan.
 
Jimmy har skruvat lite mer trall när jag var borta.
 
Och vi har fått klart fasadbelysningen på denna sidan.
De 2 lycktorna som lyser på altanen fick jag idag i present. Dom laddar sig själva på dagen och ger ett mysigt sken.
 
Nu får det nog allt bli sängen. Sköt om er!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0