Ut på tur, aldrig sur....

Go kväll, hur har ni det?
Jag har haft fullt upp hela veckan. Jimmy jobbar sent så då klarar jag och barnen oss själva. Då krävs det lite mer planering och fullt upp blir det. 
I måndags var ju lovet slut så i tisdags ringde väckarklockan igen. Efter jobbet han jag inte mycket mer än handla, tvätta, fixa kvällsmaten, gjorde klart det sista på altantrappan och sprang lite backintervaller. Sen var det dax att natta barn. 
 
Gårdagen såg ganska lika ut, förrutom att jag tränade ett boxpass med joxa istället.
 
Idag hade jag träningsvärk lite överallt och sjukt ont i benhinnorna efter backintervallen. Verkligen inte skönt.
 
Vi här hemma gillar att spendera mycket tid ute. Nu när vi har barn i lite olika åldrar så har vi kännt oss ganska begränsade ibland. Dom stora barnen vill ex att vi ska ut och cykla. Jag kan ha 1 barn bak på min cykel, men det hjälper ju inte mycket när felix ändå inte orkar cykla så långt.
Så i helgen beställde vi en cykelvagn. Jag hämtade paketet efter jobbet och vi monterade ihop den innan jimmy åkte till jobbet.
 
Tadaa!!
 
2 mycket nöjda barn. Nu finns det inga ursäkter längre...förrutom vädret då kanske 😂.
Går att lätt sätta på ett hjul framtill oxå om man av någon anledning vill använda den som vagn istället.
 
Nu hoppas vi att den kommer mycket till användning 😊.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0