En helt vanlig måndag

Hej, 
Nu har jag precis kommit hem efter ett 1.5h box-pass. Hennes pass är helt brutala, men det är så roligt. 
Jag har känt mig ganska mörbultad i kroppen och har blåmärken överallt. Antar att man får räkna med det efter ett hinderlopp.
 
Igår gjorde jag inte jätte mycket. Barnen frågade aldrig om vi skulle cykla så jag påminde dem inte heller. 
Däremot vågade jag inte sitta stilla för jag var bra stel igår. Gick och smågrejade här hemma. Jag staplade ca 3kubik ved. Så det blev en lugn och skön dag det med.
 
Nu ska jag äta, duscha och paniksova. Natti natti



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0