Familjeutflykt idag.

Nu har jag precis landat i soffan. Jösses va gött det är.
Vi har spenderat i princip hela dagen ute på folkracebanan. Denna gången  blev det skenefestivalen.
Som den här lille grabben tycker det är spännande med folkrace.
 
Mio tycker inte det är lika roligt längre så han stannade hos mormor istället.
Saga däremot tyckte det var jättespännande. Men det blev en lång dag och hon blev ovanligt trött efter några timmar.
 
Helt inne i tävlingen 😍.
 
Så fina ❤. Hon är verkligen pappas lilla tjej. Får hon välja är det alltid pappa som gäller.
Det blev en bra dag. Trevligt folk och bra väder.
 
 På vägen hem stannade vi till och fikade hos mamma. Alltid lika underbart att komma dit.
Avslutade dagen med en löptur, backintervaller och sen en härlig dusch.
Det var visst eurovision song contest idag, det hade jag helt missat. Jag vet inte ens om jag har hört sveriges bidrag än. Tror iallafall att vi skickade en kille även i år. Eller har jag fel?
 
Nu blev jag paniktrött så får nog bli sängen direkt. Sköt om er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0