Min trio.

Hej, nu sitter jag hos en sovande saga. Skall strax byta rum och natta felix istället. 
 
Igår var jag så galet trött efter jobbet. Gjorde inte mycket mer än körde lite grästrimmer och den dagliga tvätt, städ och matlagningen. När jag nattade saga så nattade jag visst mig själv ett par timmar oxå. Jag var lagom motiverad att fixa matlådor m.m. när jag vaknade. Sen hade jag svårt att somna igen. Vilket har resulterat i trötthet idag igen.
 
Jag har ändå orkat göra lite mer idag än igår. Klippte gräsmattan tills bensinen tog slut i den. Då trimmade jag lite mer i skogsdungen, tills bensinen tog slut i den oxå. Som ni förstår så hade jag ingen mer bensin att fylla på med heller. Blir morgondagens projekt istället.
 
En liten bild på min morgontrio. Vissa lite piggare på morgonen än andra.
 
Sen bara måste jag visa er en bild. Strunt i att saga ser trött å tjurig ut. Kolla in krullet i luggen!!
Tror hon kommer bli lagom glad åt just dom lockarna sen när hon blir äldre 😂.
 
När vi kom hem från dagis idag ville saga byta till klänning. Hon blev så fin och jag ville passa på att ta ett kort.
Inte helt lätt då hon hela tiden drar upp klänningen.
Ja ni ser ju vilken färg hon helst tar på sig om hon ska välja själv.
 
Nu blir det att natta resterande barn, fixa tvätten, träna och kanske hinna landa i soffan en stund.
 
Sköt om er.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0