Ska ni rösta?

Hej vänner, hur har ni det? 
 
Själv ligger jag på soffan och är helt slut efter träningen. Det är fortfarande tungt att komma tillbaka efter sjukdom. 
 
Vad tycker ni om eu valet på söndag? Har ni koll på vad partierna står för eller röstar ni bara på samma parti som ni röstade på i höstas?
 
Själv har jag inte riktigt helt koll än, på vad "de aktuella" partierna för mig, står för i eu frågor. Jag är ändå ganska säker på att vänster partier inte har samma åsikter som mig. Men valet är ju inte förrän på söndag så det finns gott om tid att läsa på.
 
I morgon ska vi ha 20årsfirande med jobbet. Vi har inte fått så mycket information men jag hoppas vi får en rolig kväll.
 
Uppdaterar er på lördag. Bye!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0