Vilken helg. Så bra å så tråkig på samma gång.

Hej på er. Nu sitter jag här hemma. Har precis hällt upp en kopp kaffe. Det är lugnt å skönt och jag planerar att samla på mig lite välbehövd energi tills barnen kommer hem. Just det här med tystnad är något som jag har stort behov av. Men att få det med alla kids hemma är inte så troligt. Inte för att dom är mer högljudda än andra. Bara det att det givetvis blir mycket ljus när man är många på liten yta. 
Så här sitter jag nu och tänkte sammanfatta helgen som var. En egentligen väldigt bra helg. I fredags passade jag och barnen på att hälsa på hemma hos min mamma. Alltid lika skönt att vara där. Ett av de få ställen som jag känner mig helt avslappnad och hemma på.
Barnen vill gärna kolla på fångarna på fortet och det planerade vi att göra hemma. Blir lite väl sent för Felix annars.
 
Lördagen spenderade vi i Falköping. Jj och Robin körde folkrace så vi passade på att göra en liten familjetripp dit. 
 
Inte alla som ser detta som en härlig lördag, Men det gör vi. Dock blir man lite trött av att bara sitta still å det märktes på barnen.
Helt plötsligt stensov han. 
 
 
 
Som sagt, härligt väder och en mycket bra lördag. Grattis jj och Robin till era bra resultat.
 
Så vaknade man upp igår till spöregn. Direkt föll mitt humör. Tänk att dåligt väder kan ha så stor inverkan. Genast blev allt mycket tråkigare. 
Så igår blev en långtråkig dag här hemma. Visst fick vi gjort massa, så som tvätt, disk och städ m.m. men annars var det en seg dag. 
Jimmy fick iväg mig att träna på eftermiddagen å det va super gött. 
 
Så sammanfattningsvis var det en bra helg men söndagen kunde kvittar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0