Midsommar 2017

Go kväll. Jag ligger om försöker natta felix, vilket går sådär bra. Han stensomna i bilen på väg hem innan så han är inte riktigt lika trött som oss andra. Men det gör ju bara att jag får lite tid mer att skriva här.
 
Vi har som vanligt firat midsommar på skarasommarland och deras camping. Det har blivit en tradition som passar oss utmärkt. Några dagar där vi får tid att umgås med familj och vänner i en miljö som passar både stora och små.
 
Som barnen har längtat efter denna resan. Dom älskar husvagn, camping, leka med kusinerna, karuseller, badland, lekplatser, få va uppe å kolla film sent ihop på kvällen m.m.  Ja jag tror dom får helt fantastiska barndomsminnen helt enkelt. Och tror inte vi vuxna klagar heller. Ja menar vem vill inte se sina ungar superglada och vem gillar inte å grilla, dricka nått gott och umgås på kvällarna.
 
Blir inte så många bilder här på bloggen för jag konstaterade när jag tittade genom dom att det är väldigt många personer på de flesta bilderna. Vi var ju ändå 12 vuxna och 14 barn som var iväg 😄. Och inte har jag kollat med alla dom om dom vill bli publicerad här.
Felix väntar snällt i vagnen på att pappa å bror ska åka valen. Är lite tråkigt för felix att han är några cm för kort så fanns ju inte jättemycket för honom att åka. Men han verkar nöjd ändå.
 
Mio ställde upp å körde race med lillebrorsan.
 
 
 
 
Fler bilder än så blir det inte ikväll, nu ska jag sova.
Natti natti
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0