Skryt 😜

Japp nu tĂ€nker jag skryta lite, för jĂ€klar va stolt jag Ă€r över mina barn. Är sĂ€ker pĂ„ att detta kommer lĂ„ta som vĂ€rldens minsta grej för en del av er men för mig Ă€r det stort 😉. 
Idag hade jag en tid inbokad dÀr jag fixar mina fransar. Normalt sett sÄ brukar jag lÀmna de flesta barnen hos mamma nÀr jag Äker dit men nu Àr ju hon utomlands sÄ dÄ gick ju inte det. 
Att fixa barnvakt bara för en sÄn sak kÀnns lite 'onödigt'. Jag vill hellre 'spara' pÄ de tillfÀllena tills man verkligen verkligen behöver barnvakt. DÀremot sÄ Àr det ju inte helt sjÀlvklart att det gÄr helt bra, att ha med sig 4a barn till ett sÄnt hÀr möte.
Men Anna som jag gÄr hos Àr sÄ gullig. Hon har sitt arbete hemma och har inget emot att barn hÀnger med.
 
SÄ nu till varför jag Àr sÄ stolt. Barnen var lugna, tog av skor, hÀngde upp jackorna (vilket dom tydligen inte kan göra hemma). Anna satte pÄ svampbob pÄ tvn, tog fram lite bilar till felix och dÀr satt dom sen. Saga satt i sin babysitter och var nöjd. SÄ medan jag lÄg pÄ en bÀnk Ä blundade i ca 40 minuter satt mina barn helt stilla i soffan/golvet och babysittern. Inte ett enda tjafs pÄ hela tiden. Inte ett enda tjuvnyp eller en enda liten knuff.
 
Det var sĂ„ orovĂ€ckande tyst ett tag att jag var tvungen att frĂ„ga fanny var felix var. Han satt helt stilla jĂ€mte henne i soffan och kollade svampbob 😄. 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, trĂ€ning och allt dĂ€rtill. Älskar att hĂ„lla mig aktiv och rastlösheten Ă€r alltid nĂ€ra ✹

RSS 2.0