Massage, riktig fredagslyx.

Hej
Idag har jag startat dagen med jobb som vanligt. Sedan åkte jag direkt och fick en rygg/axlar/nack-massage hos lina. Tänk att det är så jäkla skönt fast att det gör så himla ont. 
 
När jag kom hem satte jag direkt igång med att klippa gräset. Tog ett tag. Jag har en aktivitetsklocka som jag har på mig varje dag. För skojs skull kollade jag hur många steg jag tagit innan och hur många jag tagut efter gräsklippningen. Det gick åt 4400steg för att klippa våran gräsmatta. Perfekt, eftersom jag bokstavlig talat suttit i trucken hela dagen. Normalt sett går jag mycket på jobbet, trotts att jag är truckförare, men idag blev det en annan typ av körning. Jag har endast kört ut tv och grillar.....i mängder!!
Är verkligen glad att jag inte bara sitter still hela dagarna normalt sett. Fick så sjukt ont i ryggen och benen. Blev så stel att när jag väl skulle gå till lunchrummet så gick jag som "agda 93år" 😂.
Va bara rullatorn som fattades.
 
Ikväll har jag och barnen fredagsmys själva. Saga och felix sover visserligen redan men dom myste jag med innan. Nu blir det jag och dom stora resten av kvällen.
 
Sköt om er.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0