Påsklovet har börjat

Hej
Idag började vi med sovmorgon ända till kl 7. Saga vaknade först och efter hennes gnäll kunde ingen annan sova heller.  Vi myste en stund i soffan innan frukost.
Sen bar det av till mormor. Där stannade mio, felix och saga. Jag och fanny åkte vidare.
 
Jag och denna glada godingen gjorde en roadtrip till ullared.
 
Tittade precis på mina bilder och hittade ett kort tagit i smyg av fanny.
Är alltid en surprise där, efter att barnen lånat telefonen.
 
Dom andra barnen har haft en toppendag dom oxå.
 
Den där lilla tungan sticker hon ut så fort du ska ta kort nu.
 
Det är en mycket välriden konst vi har utanför affären.
 
Denna lilla donnan har skaffat sig en älsklingsfärg...gissa vilken 😂.
 
Efter en lång dag, med mycket shopping, avslutades hemma med grillning. Fick köpt kläder till oss alla, jimmys presenter, felix presenter, lite inredning och några filmer. Ett citronträd och andra blommor. Nöjd men ack så fattig är jag nu.
 
Hur har eran dag varit?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0