Sömnlöst och sömnbrist.

Hej hej
 
Igår var det full fart som vanligt. Först jobb, sen lite fix och grej ute. Jimmy har hämtat lite matjord så snart är det klart. 
På eftermiddagen åkte jimmy och fanny och köpte en 26tum cykel till henne. Så bra det blev. Hon blev så nöjd och hade ett leende från öra till öra. Tänk vad stor hon har blivit min "lilla" tjej. Nu cyklar vi jämte varandra på nästintill lika stora cyklar. Min hjärna hinner inte med. Nyss var hon ju 2 år och hängde med mig dygnet runt.
På kvällen var det som vanligt ett box-pass för mig.
 
I natt har jag knappt sovit någonting. Saga har hostat och varit ledsen större delen av natten. När jag tog upp henne i morse så var hon så sliten. Blev vabb för mig.
 
Lilla älskade unge ❤. Tänk va ont det gör i hjärtat när dom inte mår bra.
 
Ja mycket tid har vi spenderat i soffan idag. Hon har sovit mestadels men även jag slumrade till lite då och då.
 
När jimmy kom hem cyklade vi hela familjen bort till tappen igen. Köpte glass, kaffe sen cyklade vi hem igen. Trevligt att komma ut lite och när barnen ber om en cykeltur får man passa på.  Så lite mer än 6km blev det idag oxå.
 
Fanny hade fotbollsträning nu ikväll och skorna vi köpte funkade utmärkt så hon kom hem nöjd idag med.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0