Sjukstuga delux här vemma

Go kväll, är länge sen jag skrev här. Eller länge å länge, några dagar i allafall. Vi har haft diverse sjukdomar här hemma sen förra onsdagen. Hela 10dagar med andra ord! 
Magsjukan har gått igenom hela familjen. Ögoninflammation har felix, jag, saga och nu oxå mio fått. 
 
Jag har gjort första gympasset på länge idag. Jäklar vad snabbt man blir klen. Det kändes bra, förrutom just den där detaljen att  jag inte kunde köra på lika tunga vikter som jag brukar. Men bara att traggla på så är jag snart tillbaka där jag slutade.
 
Jag fick ju lite kärlek till det där med att springa ocr-lopp. Jag har därför ändrat om lite i min träningsplan. Mina mål, att bli tokstark, är fortfarande kvar. Däremot har jag tänkt bli bättre på de momenten jag hade svårt för när jag sprang actionrun. En sak som måste bli bättre är definitivt konditionen. Jag har därför lagt till lite mer intervallträning i mina pass.  Likaså min greppstyrka behöver tränas och triceps hade inte varit fel att ha 😂.
 
Igår anmälde jag mig till ett ocrlopp i uddevalla 1juni. Det ska bli jättekul. Denna gång springer jag ihop med jimmy, hans lillebror och min svägerska. Det är 7km med massa hinder på vägen och jag hoppas kunna klara alla hindren 😉. Det är mitt mål iallafall.
 
Nu ska jag gotta ner mig med en film. Sköt om er 💓.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0