Skitvecka

Hej, 
Denna vecka går inte direkt till historieböckerna som den mest givande veckan. I onsdags hann jag knappt jobba 1 timme, sen ringde dom från dagis, saga hade spytt. 
Så jag har spenderat veckan här hemma. Igår blev både jag och j sjuka oxå. Fy satan vad dålig jag blev. Är bättre idag men fortfarande helt slut. Har legat på soffan hela dan. 
 
Kollade resultatet från action run. Jag kom på placering 163 av 470st (tjejer&killar), inte så dåligt för å va första gången å dessutom med tanke på att vi inte var jätte tränade. 
För att kunna jämföra mina resultat framöver så räknade jag om det till %. Då slog jag ca 66% . Jag trodde helt ärligt att det hade gått sämre. Nu har jag i allafall ett resultat att slå nästa gång.
 
Nu ska jag sova en stund till. Sköt om er



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0