Familjetid 💜

Hej
 
IgĂ„r jobbade jag och jimmy var hemma med barnen. Direkt efter jobbet Ă„kte vi till viskafors för en grillkvĂ€ll ute. Som vi har lĂ€ngtat efter att trĂ€ffa alla. Helt underbart 💜. Jag hade Ă€ven lĂ€ngtat sjukt mycket efter mammas klyftpotatis. Hon gör dom godaste klyftpotatisarna man kan Ă€ta. Och förmodligen inte dom nyttigaste 😂.
 
Idag fick vi sovmorgon nÀstan Ànda till kl 8. Efter frukost packade vi ihop oss och Äkta pÄ en liten roadtrip hela familjen. 
 
Ni anar inte hur underbart det Àr att Äka bil nu nÀr alla fÄr gott om plats. Vi Äkte till badhuset i alingsÄs ihop med robin och nova. Blev nÄgra timmars lekande och  badande.  
Jag simmade 11 lÀngder och kan ju konstatera att simning Àr sjukt lÄngtrÄkigt. Vad sjutton tÀnker folk pÄ, för att fÄ tiden att gÄ, nÀr dom simmar dÀr fram och tillbaka.  
 
Resten av dagen har mestadels bestÄtt av stÀdnibg, tvÀttning, diskning och matlagning.
 
Jag Äkte till gymmet och gjorde ett jÀttebra pass. Har haft vÀldiga problem  med ryggen ett tag sÄ jag har inte kunnat trÀna sÀrskilt mycket.  Men idag kÀndes det bra. 
 
MÄste visa hur lÄngt hÄr saga har fÄtt.
 
Älskar lockarna!
 
Nu skall jag vika tvÀtt, kolla tv med de stora barnen, fixa matlÄdor och sen sova.  Sköt om er!
Vanja
2020-05-23 @ 21:00:43

HÄller med dig om att simma fram och tillbaka Àr sÄ trÄkigt!




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, trĂ€ning och allt dĂ€rtill. Älskar att hĂ„lla mig aktiv och rastlösheten Ă€r alltid nĂ€ra ✹

RSS 2.0