Fantastisk helg 💜sĂ„ mycket kĂ€rlek och morsdag..

Hej
 
Älskar det hĂ€r vĂ€dret!!! Sol, blĂ„ himmel och varmt...magiskt 😍. 
 
Hela helgen har varit underbar.  Lugn och skön. IgÄr var jag och barnen först ute hela dagen. NÀr jimmy kom hem Äkte vi till viskafors och grilla hos mamma. Lugnt, avkopplande och massa god mat. 
 
KvÀllen spenderades Àven den hÀr hemma. Vattnade över vÄran nysÄdda grÀsmatta och alla blommor. Kollade film med barnen och myste.
 
Idag vĂ€ckte barnen mig med en överraskning...morsdagpresent.  Blommor och choklad. Hur glad blir man inte för den omtanken 💜. 
 
Efter frukosten tog jag en runda pÄ 7.5km. Tog ca 1h sÄ fort gick det inte, men hÀrligt att komma ut i skogen ÀndÄ.
 
Vi har spenderat nÄgra timmar med morsdagsfirande idag oxÄ med jimmys familj. Massa god mat och fika dÀr med. SÄ nu pÄ eftermiddagen gick jag och jimmy fjÀllastigen. En promenad pÄ 1mil. Fin skog och nÄgra fina sjöar fick vi se dÀr.
 
Resten av veckan har ju bjudit pÄ magiskt vÀder och mycket trÀning sÄ jag Àr mer Àn nöjd.
 
Vi har planterat vita vinbÀr.
 
Jag trodde vi hade rÄdjur som bökade runt i vÄra odlingslÄdor tills jag sÄg det hÀr.
 
Lite urslagna hjÀltar.
 
IgÄr köpte vi en liten cafegrupp. Perket för en morgonkaffe i solen.
 
Och mamma skickade med oss en hÀrlig stol.
 
Behövs lite mer krukor och blommor pĂ„ vĂ„ran altan 😂. 
 
Saga fortsÀtter med att sÀtta nytt mode.
 
Snart kommer det blomma för fullt i stenlandet. Och barnen kan Àta smultron.
 
Under den dÀr lilla lilla hönan ligger fullt med Àgg sÄ snart har vi nog kycklingar.
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, trĂ€ning och allt dĂ€rtill. Älskar att hĂ„lla mig aktiv och rastlösheten Ă€r alltid nĂ€ra ✹

RSS 2.0