Som jag lĂ€ngtat 😍

(null)

Äntligen har jag börjat Dale Carnegies utbildning i kommunikation & ledarskap. Har lĂ€ngtat i Ă„r pĂ„ att fĂ„ gĂ„ den och nu Ă€ntligen Ă€r det dags.
Har spenderat större delen av dagen i Gbg och lĂ€ngtar redan tills nĂ€sta vecka. SĂ„ spĂ€nnande, utvecklande och helt Ă€rligt en aning skrĂ€mmande. 
Otroligt tacksam att vĂ„rt företag skickar alla sina ledare pĂ„ den hĂ€r utbildningen. 🌟

Denna veckan har gÄtt sÄ himla fort. I söndags var jag och Mio pÄ bio. (null)
Vi har samma filmsmak han och jag
med andra ord har han helt magiskt bra smak 😜. Vi sĂ„g fantastiska vidunder 3. 

Jimmy har byggt lite pÄ garaget.
(null)
Vi fick hem mer material igĂ„r sĂ„ jag gissar pĂ„ att denna lĂ„nghelg mestadels ska bestĂ„ i att snickra. 
TyvÀrr Àr det lÄng tid kvar innan vi fÄr takstolarna, men inget att göra Ät.

Hur spenderar ni eran pÄsk?



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, trĂ€ning och allt dĂ€rtill. Älskar att hĂ„lla mig aktiv och rastlösheten Ă€r alltid nĂ€ra ✹

RSS 2.0