Hipp hurra!

Idag är ingen vanlig dag för idag är min födelsedag,  hurra hurra hurra!
Tänk att så många har tagit sig tid att gratulera mig idag, tusen tack! Det värmer gott i hjärtat 😍.
 
Jag och saga började dagen med att äta födelsedagsfrukost bestående av Budapesttårta, bullar å kaffe med joxa å signe. Ungarna fick nöja sig med tuttemjölk å fruktpure 😉.  Bra start på dagen.
 
I övrigt har vi inte firat mig idag utan blir till helgen. Mio tyckte dock att det var jätte konstigt att inte alla skulle komma hit med presenter  på kalas idag. Han hade grymt svårt att acceptera att vi inte skulle äta tårta och fira så jag fick ge med mig lite. 
Så i eftermiddags gjorde grabbarna tårta till mig som vi åt till kvällsmat.
 
Mycket skakande på smeten 😘. Blev en god gräddtårta med vaniljkräm och hallon/blåbär i.
 
Återigen tack för alla gratulationer!  Kram på er 😙.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0