Funderingar till kaffet.

God morgon hoppas ni har det bra. Jag sitter framför nyhetsmorgon med en kaffe i handen och funderar lite på min "bucketlist". Ni vet en sån lista med saker man bara måste göra innan man dör.
Kan lätt säga att jag känner mig rätt tråkig när jag tittar på min lista. Jag började skriva på den listan för något år sedan och där står fortfarande endast 4 punkter.
 
•Åka bräda i Österrike.
•Resa till USA, Australien, Island.
•Starta eget företag.
•Bygga/köpa hus.
 
Jag kan ju spontant tycka att den ser ju ganska realistisk ut. Men den kunde nog allt vara lite längre 😂.
 
Har ni skrivit någon liknande lista?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0