Hej hej

Hej alla. Idag leker ungarna här hemma med brorsans barn, vilket gör att jag kan passa på att ta det lite lugnt. Saga vilar sig och jag funderar på att lyfta röven från stolen och fixa lunch 😉. Just det där med att laga mat är inte riktigt min grej. Inte för att jag inte kan utan endast för att jag har noll intresse av det. Men eftersom ungarna inte kan leva på luft så får man ju helt enkelt gilla läget och ta fram gourmetkocken inom sig. Tror vi ska slå till på nått gott som fish n'chips med beasås (eller snarare fiskpinnar å pommes).
 
Igår ägnade vi större delen av dagen till att röja sly och elda. Sjukt att sånt man inte vill ska växa, växer hysteriskt. Tänk om äppelträdet kunde växa lika bra 😬.
 
Saga är lika glad som vanligt. Tänk va stor hon blivit. Redan 5 månader gammal.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0