Röra på fläsket som gäller.

Japp nu har barnens rutiner börjat på allvar. Så då får allt mina rutiner börja igen. Kan lugnt säga att jag inte tränat något nämnvärt i sommar. Ingen big deal för mig så länge det bara är en kortare period man inte rör sig.
 
Jag har väl egentligen inte så många kg att gå ner. Nått kg mer eller mindre spelar mig ingen större roll. Däremot gillar jag inte känslan av att känna mig klen. Jag har nog aldrog kännt mig så här svag å klen i kroppen som jag gör nu. Å det är en känsla som inte alls passar mig. 
 
Så idag fick bli en perfekt dag att se till å röra på sig. Jag och saga åkte direkt till gymmet i morse. Han träna ca 40 minuter sen tröttna saga. MEN hellre 40 minuter varje dag än inget alls 😉.
Var rätt skönt att dricka lite kaffe och frukost hemma sen. 
Fick träna ben lite mer hemma sen för kände inte riktigt att jag han färdigt med det på gymmet. 
 
När Felix och saga sov middag kom jag på den briljanta idén att klippa gräset. Tog mer än 2.5h att klippa hela gården. Kommer ihåg nu varför vi skaffa automatisk gräsklippare 😂.  MEN man rör på sig=träning.
 
 
Mycket mer har jag inte hunnit med idag. Förutom att vi tog en snabb tur till knalleland för att hämta upp min jacka som mamma hade med sig.
 
Nu nattar jag barn som tydligen inte har tänkt ligga still å sova 😲😝😫. ...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0