Gårdagen...

Hej hej, hoppas ni har en bra start på helgen. Sambon börjar sin semester nu så det ska bli härligt att ha honom hemma lite mer.
Igår åkte jag å barnen in till djurparken en stund. Vi behövde komma hemifrån lite så min tanke var att vi skulle leka lite på lekplatsen inne i djurparken. Vi har säsongskort så vi är ju där ganska ofta. Så vi brukar göra lite mindre utflykter dit och inte gå runt hela parken precis varje gång. Då måste man vara där i princip Hela dagen. 
Sagt å gjort. Gav kidsen lite mat, berättade vad vi skulle göra efter maten och vips så hade alla ätit upp. Packade ihop lite fika och sen iväg.
Är ju synd å säga att vi var ensamma där 😂. Herregud vad bilar det var på parkeringen. Men även vi fick oss en plats tillslut.
Inte lätt att få en bild där alla tittar åt mitt håll. Felix tyckte nog det var lite läskigt för han hade all fokus på att hålla i sig.
Tänk att dessa goa barn är mina 😍.
Saga var trött så hon somna nästan direkt och sov tills vi skulle gå hem.
Mesta tiden spenderade vi med att leka. 
Felix var mer intresserad av att kolla djuren än lekplatserna. De 2 stora ville hellre leka än kolla djuren. Där har man dilemmat när man är iväg själv. Hade varit bra om jag kunde klona mig en stund.
Vi hittade iallafall ett sätt så att alla blev nöjda. Lekplats, kolla djuren, gå inte-nudda-marken-parken, glass och sen hem.
 
Jag tror nog att noshörningshanen var lite väl sugen på sina damer. Han sprang runt å brusta 😂. 
Lillebror ser upp till sin storebror och vill gärna göra precis som han. Så söt! Mio viker shortsen och självklart ska felix göra likadant. 💕
 
Anonym
2017-07-08 @ 10:32:48

Så härliga kort!

Svar: Tack!
Ingela therese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0