Lekplats häng

Igår hade vi egentligen bara massa tråkigt på schemat. Städa, tvätta, diska å annat lika tråkigt. Så efter lunchen tog vi (läs jag, för kidsen var ju inte särskilt involverade i städ å tvätt) en paus. Jag visste att det ska finnas en ganska stor nybyggd aktivitetspark inte så himla långt bort från där vi bor. Min tanke var att dit ska vi åka och jag tänkte spexa till det lite genom att inte säga vart vi skulle utan det fick bli en överraskning. 
Så jag sa till fanny, släpp telefonen, klä på dig nått lagom varmt å gör i ordning dig. Redan där började jag ångra mig. Liten mini tonåring som var tvungen att släppa blicken från telefonen och ta sig ur sängen. Ni kan ju tänka er humöret på henne 😬. 
Men men tillslut var ju alla i bilen. Lagom tjuriga å lagom retsamma så bar det av. 
Efter att jag dessutom körde fel några gånger så blev alla iallafall nöjda tillslut.
 
 
 
 
 
 
 
Saga brydde sig inte nämnvärt om lekplatsen. Hon intog sovläge å njöt.
 
Nu skall jag ge mig på att leka frisör och se till att grabbarna grus i familjen ser lite anständiga ut 😉.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0