Sjuka igen.

Hej på er! Hoppas ni har det trevligt i värmen. Som ni märkt har jag inte skrivit något här på ett tag. Vi har varit iväg en del med husvagnen vilket inte bara inneburit semester utan oxå massa packa in, packa ur och städning. Samtidigt så har jag å några av barnen åkt på en jätte jobbig förkylning vilket gjort att orken tagit slut. 
 
Idag har det ju varit underbart. Vi har spenderat den mesta tiden ute. Barnen har lekt å cyklat. Jag har strosatänkt runt å fixat lite med sånt som behöver göras. Klippt lite gräs. Fixat fint hos hönsen m.m.
 
Och så har jag haft nöjet att spendera lite tid med denna här underbara tjejen.
Så glad fast hon är jätte förkyld.
Vi passar på att göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt när grabbarna är iväg med pappa. 
 
Vi packade en fikakorg nu på eftermiddagen å åkte bort till sjön en stund. Mycket uppskattat av alla 
 
Det var allt för idag. Ska få ihop ett inlägg om våran resa till Vimmerby men det blir kanske i morgon. 
 
Natti natti och trevlig kväll.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0