Helgen

Go kväll. Som ni märkt har jag inte bloggat i helgen. Jag har haft fullt upp på dagarna och på kvällarna har jag inte kunnat hålla mig vaken. 
Märks nu att jag inte haft sammanhängande sömn på väldigt länge! Så jag har prioriterat sömn framför blogg 😉.
I fredags var prästen här för att planera Sagas dop. Inte mycket att säga om det, vi har rutin på detta nu 😂. 
 
I lördags hade jag och barnen lite långtråkigt på morgonen. Jimmy var lite upptagen med annat så vi passade på att åka ner till syrran. Vi hade en jätte härlig dag där nere. Barnen lekte och vi bara va. Så skönt att komma hemifrån utan något direkt inplanerat. 
Vi gick en promenad ner till affären och stannade till på 2 olika lekplatser och ett vattenfall på vägen. 
 
Min stora kille ❤
 
---------------------------------------------
Vi har ju passat mammas hund i en vecka då dom varit på semester. Så när hon skulle hit i söndags för att hämta henne passade syrrans barn på att lifta med mormor ut till oss. Det sällskapet klagar vi inte på. Jag älskar att ha dom här. Barnen leker så bra ihop och jag får massor gjort 😉.
Efter mycket  lek här hemma så ville barnen åka till annan lekplats. Så sagt å gjort. Packade bilen full med barn, tur vi har 7sitsig bil. Vagn fick ju inte plats så det fick bli bärsjal till saga. Full rulle till annelundsparken och som dom lekte. Felix lär ha sprungit 1mil bara där mellan alla sakerna. Är imponerad av vad han kan den lille och av vad han orkar. Han har inte fattat hur liten han är egentligen 😂. 
Mio var så stolt när han väl vågade klättra allra högsta upp.
Felix ser givetvis hur de större barnen gör och skal göra precis lika dant.
❤❤❤ kan inte fatta hur dom kan bli stora så fort 🤔.
Saga sov nöjd hela tiden.
 
Efter parken passade vi på att åka förbi dollarstore. Inhandlade lite kalasgrejer. Felix bor ju 2år på fredag så han skall vi fira nästa helg.
Kan säga att barnen hade ju inte svårt att somna på kvällen. Lite film å mys sen sov dom gott.
 
Vad har vi mer hunnit i göra i helgen 🤔. Vi storstädade, putsade fönster, Jimmy lyckades då göra sönder en ruta. Glad att det inte var jag som lyckades med det. Hade väl fått höra det ett bra tag kan jag tänka mig. 
Vi fick en trevlig kväll ihop med syrran å stisse igår när de hämtade barnen. Lite grillmat och trevligt sällskap. 
 
Idag började vi förmiddagen med en promenad på vänga mosse. Har aldrig varit där förut men det var fint å mysigt så blir fler gånger.
Som ni ser kan vi inte klaga på vädret idag. Ska ju regna massor i flera dagar nu så bäst att passa på å njuta nu.
 
Jag, fanny och saga tog en sväng i knalleland. Jag hittade bara ett par shorts och barnen fick fingersnurror.
 
Kvällen spenderades på fannys fotbollsmatch. Det var kul att se dem. Dom spelade bra, hela laget har utvecklats mycket under våren och äntligen fick dom vinna en match, 11-0. Det här behövde dom. 
 
Nu säger jag god natt och hoppas eran helg varit lika bra som våran. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0