Snart hemgång!

I morgon får vi åka hem!!! Som jag längtar. Visst har jag å lillan det bra här på BB men saknar min familj.
Lillans infektionsvärdena har gått ner så det känns skönt. Vi måste ändå stanna ett tag till för observation men det ska inte vara någon större risk att hon blir dålig nu.
Ligger och tittar på denna godingen
Kan inte riktigt fattat att hon är våran ❤
 
Att höra henne ligga här jämte och andas är magiskt! 
 
Det ska bli spännande att få presentera henne för sina syskon i morgon. Dom har inte fått träffa henne än pga infektionsrisken. 
 
Nu ska jag försöka sova lite, har haft huvudvärk sen igår å den verkar inte vilja ge med sig. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0