Gårdagen...

...bjöd på ett helt underbart vårväder. Så soligt, varmt och skönt. Vi spenderade dagen ute som vanligt. Mycket lek för barnen på lekplatsen. 
Felix gjorde sin första premiärtur med pappa själv i lastbilen. Som han älskade det. Hade suttit helt stilla och varit fascinerande hela tiden.
Även denna lilla grabb  börjar bli stor. Och hänga med pappa är en av hans favorit sysselsättningar. Så han fick även hjälpa till att gräva med grävmaskinen en stund. Felix är en hejare på att sköta tutan 😄.
 
Igår blev mitt lilla byggprojekt klart. 
En fikabänk till barnen. Mycket nöjd 😊.
Nu funderarar jag på vad nästa projekt kan bli. Har ni några förslag? 
 
Vi han även med ett kalas för syrrans barn. Stort grattis till dem! Tack för all go mat och givetvis var det lika trevligt som vanligt 😍. 
Dom renoverar sitt kök. Herregud vad snyggt det blir! Varenda liten detalj är så bra planerad och det gillar jag. Syrra har ju skickat bilder på köket innan men det var så mycket finare live!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0