Sämre kan man ha det

Åååå älskade maj! Äntligen blå himmel, värme och sol 😍.
Började dagen med att avverka ca 6km promenad med joxa å signe. Alltid lika härligt med sällskap. Vet inte riktigt vad jag ska göra på dagarna när hon börjar jobba igen 😔.
Vi gjorde frukost när vi kom hem sen blev det kaffe och fika på altanen. Magiskt gott i solen.
 
Nu sover mina små så då har jag passat på att skruva lite på mitt projekt. Kan ni gissa vad jag bygger? 
 
Fattas några delar på bilden, men det börjar sakta men säkert bli färdigt. Jag har skruvat ihop 'allt'. Så nu ska jag slipa,  å slipa,  å slipa 😫. Sen när småttingarna vaknat ska vi åka till brägården å köpa det material som fattas. Blir kul att visa er när jag är färdig.
 
Hej så länge och njut av solen!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0