SelfieTimes

Idag började vi dagen osminkade och trötta med lite selfies 😂. Fan var sköna kids vi har. Först kom felix å kröp intill mig. Han älskar att se sig själv när man tar kort och då blir det lätt lite grimaser.
 
Sen kom Mio och ville oxå va med. Den grabben börjar bli stor 😍.
 
Självklart blev det en selfie med fanny oxå.
 
 😂 ja pigg ser jag ju verkligen inte ut att vara. Men det brukar jag visserligen inte vara vid 7 på morgonen så varför skulle jag vara det idag.
 
Tänk vad ett enda litet samtal kan få en ur balans. Jag vaknade på ett strålande humör idag. Förmiddagen löpte på som vanligt. Sen fick jag ett telefonsamtal och det samtalet förstörde resten av dan. Jag blev helt enkelt pisstjurig på allt. Jag vet att man bara ska försöka skaka av sig det och tänka på nått annat. Men jag kan tydligen inte det idag.  Så resten av dagen har jag gjort precis ingenting. Jag har varit ute med barnen och försökt se till så att mitt humör inte ska gå ut över dem. 
Så fort jag fått saga att somna tänker jag säga god natt och hoppas på att morgondagen bjuder på bättre humör 😉.
 
Bye!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0