Äntligen fredag

Hej!
I onsdagskväll var jag på tjejmiddag. Jag hade inte med mig ett enda barn. Inte ens saga. Så ovant men så härligt att helt och hållet kunna slappna av och bara va. Alla barnen sov när jag kom hem. Lugnt och skönt men ska jag va helt ärligt, så var det så underbart när saga vaknade och jag fick ha henne i min famn. Den kramen jag fick av henne innan hon somna om i min famn slår allt annat. Ren lycka rätt in i hjärtat. Ni märker att jag inte är ifrån mina barn så ofta 😉.
 
Idag har jag 2 små barn här hemma. Felix har fått några utslag. Vi lät bvc ta en titt på dom. Det kan vara svinkoppor så därför fick han vara hemma. I mina ögon ser dom inte alls ut som svinkoppor. Dom sitter inte heller på de "vanliga" ställena man oftast får svinkoppor på.men det visar ju sig om några dagar om det är det eller inte.
 
Alltså hur rolig ser inte denna tjej ut i håret nu. Det växer ju för fullt men just nu så är hon i stadiet "gubbfrilla". Men lila glad ändå är hon 😍.
Det börjar komma lite lockar lite här å var.  Och totalt spikrakt på vissa ställen. Ska bli kul att se hur det blir om något år.
 
 
Trevlig fredag till er Alla! Sköt om er.
Jessica Högberg
2017-11-24 @ 09:25:56
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Gullig gubbfrilla dock! Hoppas det kryas från vad det än är med hast=)

Svar: Ja men visst är det gulligt 😊. Som tur är verkar Felix inte alls ha ont av utslagen han fått. Hoppas bara de inte smittar och försvinner fort.
Sköt om er!
Ingela therese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0