På g hem.

Igår åt vi som jag skrev på Leifs grill och bar. Maten var helt outstanding. Jag åt bla den bästa köttbit jag någonsin ätit. 
Vi skippade nattklubben utan siktade på en hel natt med sömn. Var sin 105 säng väntade på oss.
Goa sängar men saknade mina egna kuddar.
Vi vaknade vid 8 i morse, pigga och hungriga. Åt frukost, övervägde om vi skulle bada lite till, Men ingen av oss kände för det. Vi packade lite snabbt och fortsatte med våran lilla roadtrip. 
Nästa  destination blev Ullared. 3 timmar shopping. Fullpackad bil, sen vidare hem till mamma och hämta barnen. 
Där väntade glada barn och nygrillat. Helt magiskt.
 
Åt gott och satt länge i solen innan vi begav oss hem. Vilket väder denna dagen har bjudit på. Jag tog fram utemöblerna när vi kom hem. 
 
Tänk va stor denna tjej har blivit under helgen 😍
Mitt lilla hjärta.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0