En av de bästa traditionerna vi har...

Hej, nu har jag lite tid och ork över så då passar jag på att skriva här.
 
Igår umgicks vi med vänner och familj. Först bowlade vi, sen for vi alla hem till mamma och johnny i viskafors. Detta är något vi har börjat göra varje år mellan jul/nyår. En uppskattad och underbar tradition för oss alla. 
 
Många blir vi, igår var vi nog 22st då några barn inte va med. Trots det så håller alla sams och det blir oväntat nog, faktiskt inte ens särskilt rörigt. 
Mycket snygga skor..eller hur!
Andra gången saga är med men hon uppskattar mest chipsen. 
Grabbarna grus däremot älskar bowling. Mio var så duktig och svingade sitt klot själv varje gång. Och felix stod och dansade till musiken oavbrutet hela kvällen 😂. Han är allt bra glad den grabben.
 
Idag har vi varit på badhuset med barnen. Som dom uppskattar det. Och helt ärligt så är det både ett billigt och snabbt sätt att göra dem både glada och trötta. Är inte många aktiviteter som vi kan åka på där inte inträdet kostar en förmögenhet. Men Ulricehamnsbadhus är väldigt bra för barn. Barnanpassat, varmt och kostar 150kr/familj i inträde oavsett storlek på familjen.  DET är inte många ställe  häromkring som kan konkurrera med det.
 
Nu ska jag passa på att fixa efterrätten inför i morgon. Sköt om er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0