En helt vanlig dag

Hej hej. Idag har jag haft en helt vanlig fredag. Är ganska så skönt när vi kommit in i rutinerna igen. 
Tänk att hon kan vara så glad och go även fast hon vaknar massa på nätterna.
 
Tänk om en annan kunde fått se lika pigg ut. Kan ju lätt säga att sömnbristen tar mer på mig än på henne.
 
Idag åker Fanny till sin pappa. Hon ska med dem på skidsemester i Frankrike 1 vecka. Det är jag grymt avensjuk på. Hade gärna bytt detta tråkvädret mot 1 vecka i backen. Är blandade känslor för mig varje gång hon skall resa iväg. Självklart är jag glad för hennes skull men jag tycker det är sjukt jobbigt när hon är ifrån mig. Jag känner likadant med alla barnen även om dom bara ska sova borta 1 natt. 
 
Nu skall vi snart iväg och fira svärmor. Hoppas ni får en bra fredag. Bye bye!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0