Sovmorgon, dagens lyx

Hej
 
Idag började vi dagen med sovmorgon. Helt magiskt att sova utan att bli väckt. En frukost i lugn och ro, sen åkte jag till mamma för att hämta hem barnen.
 
På vägen dit gjorde jag något som jag sällan gör. Jag stannade och tog med 2 backpackers som liftade. 2 danskar som skulle hem till köpenhamn. Jag är faktiskt lite glad över att jag gjorde det. Dom var jätte trevliga och roade mig medlite historier om deras "lift-resor". Så det var dagens goda gärning.
 
Tänkte bjuda på lite bilder på barnen som mamma skickade till mig.
Saga 😍
Lite lekplats häng.
Hon se aningen skeptisk ut.
Dessa två leker jämt ihop. Och saga ser vekligen upp till felix. Allt han gör vill hon göra likadant. (På gott å ont 😉)
 
Mina tjejer 😍.
 
Jimmy har passat på att sätta lite mer kantsten och börjat lägga plattor idag.
Denna gång var det hans tur att gå med paddan. 
Rak och fint. Bara plattor och gräsmatta som saknas.
 
Nu skall jag förtsätta tvätta och städa undan här hemma. Sköt om er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0