3års kalas idag

Igår fyllde Felix hela 3år. Tänk att han gått ifrån  det här 
En liten krabat på 4010g till det här
en underbar glad och busig grabb på hela tre år. Det är så fascinerande att se hur snabbt barn utvecklas. Hur dom blir egna små individer. 
 
Felix fyllde som sagt 3 igår. Vi firade med bara familjen här hemma igår med fika och lite paket.  Han är så skön för han blir super glad för minsta lilla han får. Spelar ingen roll vad det är, han bara älskar allt han får.  Han har verkligen en underbar inställning till livet.
 
Lyckan bara lyste i ögonen för varje litet paket han öppnade. Han går sen runt till alla för att visa och berätta vad han fått och hur fint det är. Sen sätter han igång med att leka med leksakerna. 
 
Idag har vi haft kalas med släkt och familj. Som han har väntat på detta kalas. Han har nästan varje dag i flera veckor berättat ör alla vi mött att han ska fylla 3år.
Tänk vilken stor grej det är för barn att få fylla år. Själv kommer man ju knappt ihåg hur mycket man fyller längre.
 
Jag glömde givetvis att fråga dom som hamnat på mina 'kalasbilder' om jag får lägga ut dom här. Så ni får inte se så många bilder från dagen. Men jag lovar, det blev ett lyckat kalas. Felix var mer än nöjd. Tack alla ni som kom och firade honom idag. Tack för allt han fick och tack för alla inflyttningspresenter vi fick (visar dessa i ett inlägg i morgon).
 
Det är dax för tårta och sång. Mycket viktigt, just det där med att sjunga för honom. Han har påpekat det flera gånger, att vi ska sjunga för honom. Visst ser han nöjd ut 😍.
Tänk vad jag önskar att alla barn skulle få uppleva den känslan av lycka, glädje och uppskattning.
 
 
Lite presentöppning pågår 😉.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0