Trött, men dagen tuffar på ändå.

Idag har jag varit riktigt trött hela dagen. Självklart har huvudvärken legat där bak som en dimma och stört hela tiden.  Men livet har ju en tendens att rulla på oavsett om man är trött så det gäller väl mest att gilla läget och tuffa på som vanligt.
 
 
En köksö växer fram här hemma. Detta fixade jag med i förmiddags. Det tråkigaste med ikeasaker måste nog ändå va när man kommer till påsen med spikar. Hur många pyttesmå spikar som helst som skall slås i. Tror nog aldrig jag gjort åt en hel påse. Tröttnar alltid efter en stund och hux flux så behövs inte alla spikarna. 
Självklar fick jag utmärkt hjälp idag oxå. 
 
Jag han även greja lite med Fannys garderob. Bara dörrarna kvar men dem kan jag inte montera ihop med saga. Dom består av tunna glasskivor så vore väldigt dumt om hon satte sig på dem.
 
Jag satte klart halkskydden i trappan istället. Tänk att dom han komma på plats INNAN någon halkat och skadat sig. Inte illa 😉.
Blev ganska bra tycker jag nog, eller vad tycker ni?
 
Tog en bild innan där saga tränar på att gå med farfar. Genast kom Felix oxå dit och ville hjälpa henne. Han är så genom snäll den lille grabben 😍. Och riktigt riktigt "emil-busig".
Men visst är det en mysig bild.
 
Nä nu har jag massor jag ska göra som jag inte hunnit pga allt skruvande. Kapa/klippa några rullgardiner, montera garderobsdörrar, damsuga, vika/sortera/lägga undan tvätten. Diska, ladda tvättmaskinen, äta sen duscha och sova. Hade varit bra om jag kom i säng innan tio men det lär ju knappast hända 😂.
 
Sköt om er! Bye



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0