Hur kan en så liten människa klara av så lite sömn?

Ja som rubriken beskriver så förstår ja ärligt inte hur saga orkar med sig själv. Jag får ju sova lika lite som henne och jag orkar definitiv inte med något. Hela huvet går i något zombiemood just nu. Saga har alltså inte sovit en enda hel natt här hemma, någonsin. Borta går det tydligen alldeles utmärkt att sova, men inte här. Man kan ju undra lite vad vi gör för fel. Vissa nätter är mer extrema än andra. Inatt var en sådan natt.  Vi nattade om henne totalt 14gånger mellan kl. 24-06. DET är inte ok. 
 
Men vi fick en hel del gjort idag ändå. Vi röjde en garderob i sovrummet. Helt ofattbart att man kunde få in så mycket saker på så liten yta. Ändå skönt att nu är den tömd och städad.
 
Vi var även borta i huset och skruvade upp saker. Belysningen inne i hallgarderoben och utanpå den fixade jimmy. Jag fördrev tiden som vanligt med att skruva ikeasaker. Vi fick upp Garderobsinredningen i sovrummet oxå. Måste bara köpa "dra ut skenorna" som var slut när vi var där sist. 
 
Dessa 4a sektioner blir det i garderoben. Hylloe längst upp, hänge och sedan trådkorgar hela vägen ner. Tur att jag inte hade mätt fel för det va på centimetern att det fick plats. 
 
Liten bild på belysningen överst. Den inuti glömde ja fota men det blev oxå jättebra. Han kan min Man!
 
Jag plockade ner vägghyllor idag. Dessa var svarta och jag har lite ont av det. MINSTA lilla dammkorn syns. Men samtidigt är dom praktiska och hela så jag vill inte slänga dem. Så jag "fixade" en av dem nu ikväll. Har många kvar men dom behöver ju inte vara klara än på ett tag. 
(Förebild)
Och efter
 
Och jag fick utomordentlig hjälp
 
Nu ska jag kolla farmenfinalen och ladda inför natten



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0