Ja vad ska jag skriva för rubrik đŸ€”

Hej hur har ni det? HÀr Àr det fortfarande nÄgra sjuka. Just nu lÀngtar jag mer Àn nÄnsin efter vÄren. MÄtte alla virus försvinna DÄ! Orkar inte se mina barn sjuka lÀngre. Fy va ont det gör nÀr dom Àr sÄ dÄliga och det finns inget ja kan göra för att ta bort det jobbiga. 
SÄ denna veckan kan ja inte pÄstÄ att vi gjort nÄgonting vettigt. Mest suttit nerbÀddad i soffan med alla sjuklingar. 
 
Idag dĂ€remot har vi varit lite effektiva. Det börjar ju bli rejĂ€lt brĂ„ttom att fĂ„ fĂ€rdigt sĂ„ mycket som möjligt i och runt vĂ„rat nya hem. Är mycket kvar att göra pĂ„ tomten innan vi flyttar in. Men vĂ€dret har ju knappast varit pĂ„ vĂ„ran sida sĂ„ vi ligger en hel del efter planen dĂ€r. Men i veckan och idag har vit fĂ„tt dit massa material att fylla upp med.
Som jag förklarat innan var det ju ingen fĂ€rdig tomtplĂ€tt vi skulle bygga pĂ„, utan dĂ€r stod en skog. MarknivĂ„n behöver oxĂ„ höjas nĂ„gra meter, framförallt pĂ„ baksidan om huset. SĂ„ vi snackar inte direkt 1 eller 2 lastbilslass med material som ska dit. Det Ă€r sjuka mĂ€ngder grus/sten som skall köras dit. Och sedan skall ju varje lass man dumpar dĂ€r, jĂ€mnas ut innan nĂ€sta lass. Å sĂ„ vidare....ni förstĂ„r att Jimmy har fullt upp.
SÄ medans han grÀver i sandlÄdan sÄ hÀr jag och barnen fixat inomhus. Har stÀdat efter att elektrikerna var dÀr i veckan. Som det stökade ner. Bös precis överallt. Men nu Àr det rent och fint igen...tills imorgon.
Jag skruvade givetvis ihop lite fler ikeasaker. Och vi fick hem skenorna till trÄdkorgarna i lördags. Var ju "bara" 38st skenor att montera dit. Sen kunde jag fÄ dit mechbackarna. Blev bra.
 
TÀnkte för en stund att, va skönt att fÄtt monterat fÀrdigt allt vi köpte sist. Men sen kom jag pÄ att vi köpte mer i lördags sÄ nu vet jag vad vi ska göra ett tag till.
 
Nu fÄr det bli natti natti för Àr ju en dag i morgon oxÄ.  Take care!



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, trĂ€ning och allt dĂ€rtill. Älskar att hĂ„lla mig aktiv och rastlösheten Ă€r alltid nĂ€ra ✹

RSS 2.0