Soligt och kallt

Vilken underbar dag! Soligt, vackert men olidligt kallt. Ni anar inte hur mycket jag längtar efter golvvärmen som är i nya huset. Här hemma är det galet kallt på golven. Är ju inte så konstigt då vi bor i ett gammalt hus, men mina stackars fötter dör av att gå här hemma. Och givetvis har jag sockar å raggisar å tofflor å hela baletten 😉. Saga får ha fleeceoverall över kläderna när hon kryper runt på golvet. Japp, det är fint idag men vi är inte riktigt rustade för denna typ av kyla.
 
Igår passade jag på att städa lite i huset. Och grabbarna kämpade i 2 timmar med att få in allt byggmaterial till övervåningen. Stor klapp på axeln åt dom för det var mycket material som skulle in. Nu kan snickarna komma och börja bygga vilken  dag dom vill 😊. 
 
Det är så spännande nu när vi på riktigt kan planera inredningen i huset. Jag menar inte allt lull lull, det får bli senare. Just nu planerar jag Garderobsinredning i vårat sovrum. Kollar runt vilken hallgarderob som kan tänkas bli bäst. Jag ska beställa en torktumlare men står och velar mellan 2 olika modeller. Sen har jag även påbörjat planera tvättstugan/. Det är inte helt lätt. Vill ju få den praktisk men samtidigt snygg. Definitivt inte helt lätt att kombinera snygg och praktisk.
 
Å sen så måste vi verkligen bestämma oss för en köksblandare 😂. Tänk att det kan vara så svårt 🤔.
 
Vad har ni för härliga planer idag?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0