Söndagkväll

Jag har precis satt mig lite gott i soffan. Nu ligger de flesta barnen och sover. Endast Wilma och Fanny som ligger och kollar film. Dom behöver jag ju inte natta så jag skall strax gå och lägga mig. Är som vanligt rätt trött Och jag vet ju om att det kommer gå åt lite extra energi i morgon. Barnen har studiedag så här hemma blir det full rulle då.
 
Vilken lång sovmorgon det blev i morse. Jag gick inte upp förrän vid 8.30. Då hade jag legat vaken en stund och lyssnat på Jimmys snarkningar. Jag gick till soffan och bäddade ner mig framför en film en lååång stund. Det där är vardagslyx! 
 
Började bygga ihop 1 av garderoberna idag. Hade tur och kunde få lite hjälp. Stommarna till entrégarderoben är sjukt tunga. 
Nu är det en kartong mindre i vardagsrummet och en del är på plats.
 
Blev bara denna som kom på plats idag för vi åkte till v-fors för att äta middag och hämta barnen.
Så såg min söndag ut. Lugn å skön. Nu säger jag god natt. Sov gott!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0