Bildinlägg

 
Som ni ser har jag fått med lite blommor till huset. Lavendel doftar underbart och jag hoppas alla bin/humlor ska bli glada. Blommorna står bara på trappen tillfälligt för det är rörigt där tanken är att dom ska stå.  jag ska ha blommorna på verandan i sommar och sen får de planteras i "trägården". Jag brukar göra så. Köper blommor som är perenner, har dom i kruka över sommaren och sen får de leva vidare år efter år i trädgården. Känns som slöseri med pengar att köpa blommor som bara lever några veckor 😉.
 
En hel del möbler har fått sig en makeover här hemma. Fanny skall ha gästsängen vi haft. Så då ville hon att vi skulle piffa till den lite först. 
 
Mamma var ju ute häromdagen och passa barnen så jag kunde flytta en del saker. Rörigt är det å mycket bröte har vi tydligen. 
 
Mina blommor har fått flytta med. Dessa fick stå i sovrummet. Hur tycker ni det blev? Hiss eller diss?
 
Mio har flyttat med det viktigast till sitt rum
Inkopplad å klar. Nu kan han lära sig alla länder.
 
Våra duschväggar är på plats.
 
 
Nu blir det att fortsätta flytta en stund. Hoppas ni har det gott i värmen. Bye



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0