Höstpiff på g

Hej, 
Hej har ni det.?
Här är det full fart som vanligt. Barnen har turats om att vara sjuka senaste veckan. Just det tycker jag kan vara tråkigt med att vara många i familjen. Det tar ju en evihet innan sjukdommen har gått igenom alla familjemedlemmar och lagom tills alla blivit friska så är det dax för någon ny bacill. 
 
Så sen sist har det inte hänt så mycket. Jag pluggar, städar, tvättar, jobbar, grejar och sen börjar det om igen. Jag köpte lite nya blommor häromdan. Har påbörjat hörstpiffet.
 (Hade tänkt lägga in bild här men eftersom blogg.se alltid krånglar så går inte det just nu).
 
I lördags pluggade jag mestadels hela dagen. Denna kursen är så rolig. Jag bara älskar det...just nu i allafall. Får se efter första tentan om jag är lika entusiastisk.
 
På kvällen firade vi mamma. Dom bjöd på god mat och efterrätt. Alltid lika härligt.
 
Igår kom mamma och johnny hem till oss. Motorsågen var med så nu är all ved kapad. Nästan allt är klyvt. Så nu ser jag äntligen ett slut närma sig. Att all ved även skall staplas tänker jag förneka ett tag till. Först måste jag bygga vedskjulet.
 
Ja som ni förstår, vi ser till att hålla oss sysselsatta.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0