Lördag..

Hej på er, har ni det bra?
 
Idag började dagen lite extra bra. Bilen gick igenom besiktningen! Tänk va skönt att slippa lägga mer pengar på den.
 
Efter att vi intagit lite päronpaj m vaniljsås, åkte jag och tjejerna till stan. Köpte mig en vinterjacka, fågelmat och denna mataren.
Kan inte bestämma mig om jag tycker den är ful eller inte. Men den fyller ju sin funktion och den var på rea. Finns ytterligare en pinne att sätta dit men då blev den alldeles för ostabil. Tyngdpunkten ligger ju aningen högt 😂.
 
Jag har städat iordning på altanen. Jimmy och felix har hämtat hem material halva dan. Hälften är utlagt. Bara resten kvar. Och så padda då förstås. Detta eviga paddandet. Men ändå skönt att få bort det kladdiga som låg där innan. Ni kan ju tänka er hur ofta barnen bara råkade klampa ner i den geggan. 
Snart är hela gårdsplanen uppfylld. Inga farliga pölar att drunkna i.
 
Vad är det man brukar säga. Har man inget å göra så skaffar man sig.
Vi fick hem lite mer plattor igår. Tanken är att göra en gång rakt ur från verandatrappan och en från groventren till framsidan.
 
Vi började med markarbetet där några av plattorna ska ligga. Givetvis blev det för mörkt så det får vi fortsätta med en annan dag.
 
Nu skall vi natta barn. Sen blir det film, choklad och mys.
 
Kram på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0