Då var semesterhelgen slut.

Nu är vi hemma igen. Härligt på ett sätt även fast helgen har varit jätte bra.
I fredags reste vi till polen med några vänner. Barnen har blivit bortskämda hos mormor och johnny så dem har det inte heller gått någon nöd på.
Vi mötte upp de andra på landvetter och började med lite gott.
Svin dyrt (by the way), 90kr för en cider.
 
Flyget gick fort och tog bara en timme. Sen blev det transport till sheraton i sopot. 
Har inte annat än bra saker att säga om hotellet. Fina rum, sjukt breda sängar och god frukost. Så vi har både sovit och ätit gott.
Som ni ser så ser ju jimmy ut som en liten plutt i den sängen.
 
Badrummet var fint. Fanns både dusch, badkar och varmvatten var galet varmt. Helt i min smak.
 
Det har blivit en del förfestande på hotellrummet, god mat och lite nattklubb. Lite spabadande och bastubadande. Fanns en saltvattenbastu, en finskbastu, en aromabastu och en infraröd bastu. 
 
 
Detta var ett lustigt hus men väldigt gulligt. Lite fulsnyggt och man kan ju inte göra annat än fundera på om arkitekten var full när hen gjorde ritningen.
 
Det här kan vara några av de godaste revbenen jag någonsin ätit. 
 
Måste bara visa detta för det är ju lite kul. Jag utnyttjade hotellets gym en stund och där hade ALLA maskinerna en egen tv med hörlurar monterade. Nu uppskattar kanske inte jag polsk tv, dubbad till tyska. Men det faller säkert några i smaken. För mig fick det bli ett överkroppspass. Hade spänningar i nacken så det blev bättre av lite träning och stretching. (Jag hävdar bestämt att huvudvärken kom från nacken och att vinflaskan jag intog kvällen före inte hade något med saken att göra).
 
En annan lite lustig sak var att dom hade placerat en fin glastavla i sovrummet.
 
Inget konstigt med det tills man drar tavlan åt sidan.....
 
Tadaaa....helt plötsigt ser du rätt in i badkar, dusch och toalett. Du kan alltså sitta där på toan och INTE göra nått åt att någon drar bort tavlan. Jag undrar va syftet med det skulle vara.
 
Tusen tack ni som var med. Ni är underbara att umgås med!! Roliga och lättsamma på alla sätt. Ser fram emot nästa resa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0